Som udgangspunkt er jeg uddannet journalist, men det er ikke blevet til meget. For ved et tilfælde endte jeg i rejsebranchen for 37 år siden og siden er jeg mere eller mindre blevet i den. For uanset om jeg leder rejser eller producerer dem, er det en kæmpe tilfredsstillelse at kunne være med til at formidle en storslået rejseoplevelse til sine gæster. Ind imellem har jeg dog kombineret turene med andet arbejde. I seks sæsoner arbejdede jeg for eksempel på redaktionen af tv-programmet Motorjournalen - et skønt job for en køretøjsentusiast som mig! Andre interesser er arkitektur, historie og litteratur. Privat har jeg en fabel om skæve destinationer og aktiviteter; har for eksempel kørt russisk sidevognsmotorcykel til Minsk og Pinsk i Hviderusland, badet i "Djävulspoolen" på randen af de 105 m høje Victoria Falls i Zambia, kørt snescooter mellem norske Longyearbyn og russiske Barentsburg på Svalbard, og jeg har slået lejr i ørkenen ved Aralsøen i Usbekistan. Samtidig sætter jeg også pris på konventionelle rejsemål - meget tættere på - som Jylland, Berlin, Alsace, Wien og ikke mindst Irland. Velkommen til at følge os ud i verden!
Den bedste og sikreste chauffør (Örjan), vi nogensinde har rejst med. Vores rejseleder (Pelle) var en kyndig og meget sjov person med et glimt i øjet. Der var altid god information om alt, hvad vi så. Og meget søde rejsekammerater. Savner allerede turen. Med venlig hilsen / Ingela & Sven-Gunnar Holm
God information og engageret rejseleder.
Vi bruger vores egne cookies og tredjepartscookies, så vi kan vise dig hjemmesiden og bedre forstå, hvordan du bruger den, så vi kan forbedre de tjenester vi tilbyder.