Hej alle rejsende Mit navn er Paolo, jeg er 64 år gammel, jeg er italiensk-finsk, svensktalende. Da min arbejdskarriere var forbi, kunne flere sprog og elske at rejse, besluttede jeg at tage et kursus for at blive rejseleder. At rejse, lære om naturen og verdens mennesker og deres kultur har altid været en passion for mig. Da jeg var 18 år, boede jeg i USA i et år, så rejste jeg halvvejs rundt i verden for at arbejde eller studere. Europa, Brasilien, Marokko, Sydafrika, Laos og mere Det smukkeste, jeg har bevaret fra disse rejser, er mindet om spektakulære udsigter, men frem for alt mindet om fantastiske mennesker, der var meget forskellige fra hinanden Det, der driver mig til at rejse rundt i verden, er naturen og opdagelsen af andre menneskers daglige livsstil. Jeg elsker vandreture, bjergbestigning og sejlads. at lave dem rundt om i verden er fantastisk!!
Havde en fantastisk tur til Gardasøen. Fantastiske områder, smuk natur og smukke byer. Meget tilfreds med cyklerne og dem, der guidede os på alle turene. 🚴🏼♀️🚴🏼♀️ Imponeret over de fine cykelstier rundt om Gardasøen. Vinsmagning og god mad, helt i top👍🏻🤗🥂🍷Mange tak til vores turguide Paulo og de andre guider, der tog sig godt af os👍🏻🤗❤️
Paolo er en fantastisk turguide, tydelig og omsorgsfuld! De andre turguider var også gode og søde! Fantastisk natur og vidunderlige cykelture!
Vi bruger vores egne cookies og tredjepartscookies, så vi kan vise dig hjemmesiden og bedre forstå, hvordan du bruger den, så vi kan forbedre de tjenester vi tilbyder.