Efter morgenmad og udtjekning er det tid til at tage afsked med Tenerife for denne gang. Vi kører med bus til lufthavnen for videre rejse hjemad.
Den første vandretur var meget hård på grund af mange trapper og høje trin. Man blev ret i tvivl om de resterende stigninger, om de lignede. Vi gennemførte alle vandreture og er tilfredse, vi vidste ikke rigtig, hvad der ventede os, for dette var vores første vandretur. På to af vandreturene var det en picnic frokost, som passede os perfekt.
1. vandretur lidt hård at starte med så meget ned ad bakke i betragtning af knæene, også ret svær med alle de ujævne skridt. Ikke en nem vandretur. Måske ville det være godt med korte stop på 1/2 minut på stærke opkørsler. Ellers godt hotel med venligt personale
Vi bruger vores egne cookies og tredjepartscookies, så vi kan vise dig hjemmesiden og bedre forstå, hvordan du bruger den, så vi kan forbedre de tjenester vi tilbyder.