Min generelle mening om turen er, at den var meget flot, La Gomera og San Sebastian var fantastiske, ikke et stykke affald i byen eller i naturen. La Gomera og vandreturen på Tenerife viste virkelig en helt anden side af De Kanariske Øer, som jeg er glad for at have oplevet.
God organisering og god turleder. Den lokale guide Roberto var fantastisk. Han samlede gruppen og fortalte os om, hvad vi så, kultur osv. Den lokale guide på La Gomera ville have været god, hvis hun havde samlet gruppen, så selv os, der var længere tilbage, kunne høre. Vandreture på La Gomera var mere krævende, så det ville have været godt med flere pauser til at spise noget frugt eller drikke og også tage nogle billeder. La Gomera var fantastisk og bestemt et besøg værd. Det er også meget mere charmerende at bo på La Gomera end på Tenerife.
Vi bruger vores egne cookies og tredjepartscookies, så vi kan vise dig hjemmesiden og bedre forstå, hvordan du bruger den, så vi kan forbedre de tjenester vi tilbyder.